Alüminyum yassı levha üretimi sektöründe 1960 yılından beri faaliyet gösteren
TEKNİK ALÜMİNYUM olarak;

 Müşterilerimizin beklentilerini, şikâyetlerini, öneri ve memnuniyetlerini kolaylıkla iletebileceği iletişim imkânları sunmayı,
 Müşterilerimizden gelecek her türlü bildirime açık olmayı ve tüm bildirimleri objektif bir şekilde, şeffaflık, erişilebilirlik, gizlilik ve güvenilirlik ilkelerini prensip edinerek, müşteri odaklı bir yaklaşım ile çözüme ulaştırmayı ve bu bilgileri etkin şekilde kontrol altında tutmayı,
 Profesyonel kadromuz ve bakış açımızla sürekli iyileştirme ve geliştirme felsefesini tüm süreçlerimizde etkin hale getirmeyi,
 Müşteri beklentilerine, yasal mevzuat ve standartlara uygun çalışmayı esas alarak çözümler üretmeyi,
 Müşterilerimize sunduğumuz ürün ya da hizmetler için güçlü, doğru, net ve devamlılık sağlayan müşteri-kurum ilişkisi oluşturmayı,

TAAHHÜT EDİYORUZ!

MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ CEVAPLAMA POLİTİKASI

Müşterilerimize mümkün olan en iyi hizmet kalitesini sağlayabilmek için kendimizi sürekli geliştiriyor ve müşterilerimizden aldığımız şikâyetleri çözümlemek adına gereken her türlü çabayı gösteriyoruz. Müşteri şikâyetlerini ele alma ve cevaplama sürecinde;

 Müşterilerimizin şikâyetlerini farklı iletişim kanallarıyla kolaylıkla tarafımıza iletebilmesine ve şikâyetleri ile ilgili durumunu takip edebilmesine imkân sağlıyoruz.
 Müşteri memnuniyetini sağlamak için telafi yöntemleri uygular, müşteriye ait geri bildirimleri değerlendirir ve çözüm üretiriz.
 Üretmiş olduğumuz ürünlerin ve vermiş olduğumuz hizmetlerin sonuna kadar arkasında duruyoruz.
 Müşterilerimizin şikâyetlerini mümkün olan en kısa süre içerisinde çözmeyi hedefliyoruz.
 Müşterilerimizin bizlere olan güvenini kaybetmemeleri için, beklentilerini daha iyi anlamaya çalışıyor, çözüm sunarken ihtiyaçlarını karşılamaya ve haklarını korumaya özen gösteriyoruz.
 Yaklaşımımıza paralel olarak tüm şikâyetlerde müşterilerimize karşı bir sorumluluğumuz olduğunun farkındayız.

Bu politika kapsamında ürün iadesi, faturalaşma, malzemeleri hurdaya ayırma vb. çözümlerden birini uygulayarak müşterilerimizin şikâyetlerini sonuçlandırıyoruz.

ta-mu%cc%88sterimemnuniyeti-image

GERİ BİLDİRİM KILAVUZU

Teknik Alüminyum, her konudaki geri bildirimlerinizin değerlendirilmesi için ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistem Standardının gerekliliklerine uygun bir Geri Bildirimleri Ele Alma Prosesi oluşturmuştur.

İhtiyaçlarınız ve beklentilerinizi karşılayacak kalite anlayışı ile müşteri memnuniyetini arttırmak temel politikamızdır. Buna istinaden, geri bildirimlerinizi, süreçlerimizin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi için bir fırsat olarak görmekteyiz. Öneri, istek, eleştiri, şikâyet, teşekkür veya diğer konulardaki tüm geri bildirimlerinizi kayıt altına alına alarak şeffaf ve objektif bir biçimde değerlendirmekteyiz.

1. MÜŞTERİ TARAFINDAN YAPILACAK GERİ BİLDİRİM YÖNTEMLERİ

Geri bildirimlerinizi aşağıdaki yöntemlerden herhangi biriyle yapabilirsiniz.

1.1 İnternet Üzerinden: Taleplerinizi http://www.teknikaluminyum.com.tr/ sitemizin İletişim sekmesinde ki ‘Yeni Talep’ alt sekmesini kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz.

1.2 E-mail Yoluyla: Taleplerinizi tarafımıza e-mail yoluyla iletmek için ilgili satış temsilcisinin mail adresini kullanabileceğiniz gibi şirketimizde müşteri destek hizmetleri birimi üyelerinden oluşan cs@teknikaluminyum.com.tr mail adresini de kullanabilirsiniz. Direkt olarak satış uzmanına gelen talep mailleri bilgilendirme amaçlı olarak cs@teknikaluminyum.com.tr mail grubuna iletilmektedir.

1.3 Faks Yoluyla: Taleplerinizi tarafımıza faks yoluyla iletmek için şirketimizin +90 282 6745155 numaralı faksını kullanabilirsiniz.

1.4 Müşteri Temsilcileri Yoluyla: Taleplerinizi tarafımıza müşteri temsilcilerimiz vasıtasıyla sözlü olarak iletebilirsiniz.

1.5 Telefon Yoluyla: Taleplerinizi;

  • +90 282 674 51 51 numaralı Teknik Alüminyum santral hattından ve santral üzerindeki müşteri destek hizmetleri hattından,
  • Müşteri temsilcilerimizin özel şirket hatlarından telefon yoluyla bildirebilirsiniz.

2. GERİ BİLDİRİMLERİNİZİN DEĞERLENDİRME SÜRECİ

Web sitesi üzerinden gelen geri bildirimleriniz aynı anda,  diğer kanallardan gelen geri bildirimleriniz ise mesai saatlerindeyse aynı gün, mesai saatleri dışındaysa takip eden iş günü içerisinde kayıt altına alınmaktadır. Talebinizin kayıt altına alındığı bilgisi, taleplerinizin durumunu takip etmeniz için kullanacağınız talep numarası ve şifre ile birlikte, bildirmiş olduğunuz mail adresine otomatik olarak gönderilmektedir.

Teknik Alüminyum, iletilen tüm talepleri ‘’MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI’’nda taahhüt etmiş olduğu esaslar çerçevesinde ele alarak talebiniz ile ilgili bilgi vermektedir.

Müşteri Destek Hizmetleri Birimimiz, gelen taleplerin ilk incelemesini ve değerlendirmesini yaparak, geri bildirimin ciddiyeti, güvenliğe etkisi, karmaşıklığı ve derhal işlem yapılması ihtiyacı kriterleri açısından taleplerinizin statüsünü belirlemektedir. Taleplerinizin statülerini aşağıda belirtildiği şekilde sınıflandırılmakta ve işleme alınmaktadır.

2.1 Acil/ Yüksek Öncelikli: Yüksek önem seviyesindeki acil müdahale gerektiren öncelikli statüdür. İş sağlığı ve çevre güvenliğine dair yüksek risk içeren bildirimler ve müşteri segmentasyonumuzda ilk grupta yer alan müşterilerimizin bildirimleri bu statüde değerlendirilmektedir. Acil öncelikli geri bildirimleriniz için kararın bildirilmesi ve çözümün sunulması için cevap süremiz 2 iş günüdür.

2.2 Normal Öncelikli: Yüksek önem seviyesinde acil müdahale gerektirmeyen fakat iyileştirme ihtiyacı olan diğer tüm geri bildirimlerinizdir. Normal öncelikli geri bildirimlerinizi değerlendirmek, sonrasında talebinize cevap verebilmek ve çözüm sunabilmek için tarafınıza ziyaret talebinde bulunabilir veya talebiniz hakkında çeşitli bilgiler isteyebiliriz. Normal öncelikli geri bildirimlerinizi cevaplama süremiz, gerekli olduğu durumlarda ziyaretin gerçekleştirilmesinden veya talep ettiğimiz bilgilerin tarafımıza ulaşmasından sonra en fazla 5 iş günüdür.

2.3 Düşük Öncelikli: Maddi hasar bildirilmeyen talepleriniz düşük öncelikli statüde değerlendirilmekte olup, talep etmiş olduğunuz iyileştirme istek ve önerileriniz 7 iş günü içeresinde sonuçlandırılmaktadır.

2.4 Kategori Dışı: Tarafımıza iletmiş olduğunuz teşekkür ve memnuniyet bildirimleriniz yapılan değerlendirmeler sonucunda 7 iş günü içinde cevaplanmaktadır.

3. GİZLİLİK TAAHHÜDÜ

Teknik Alüminyum’ a bildirmiş olduğunuz taleplerinizi gizli tutacağımızı, müşteri taleplerini ele alma prosesi boyunca herhangi bir ücret talep etmeyeceğimizi, yasal zorunluluk içeren durumlarda, bilgi paylaşımından önce sizleri bilgilendireceğimizi taahhüt ederiz.

Geri bildirimlerinize tam olarak bir dönüş yapabilmemiz için bizimle iletişime geçtiğinizde aşağıdaki bilgilere eksiksiz olarak ihtiyacımız bulunmaktadır.

  • Talep Tipi
  • Firma Adı
  • Geri Bildirim Yapılacak Kişi
  • Geri Bildirim Yapılacak Telefon Numarası
  • Geri Bildirim Yapılacak e-mail Adresi
  • Talep Konusu
  • Talep Açıklaması
  • Lot Numarası
  • Lot Miktarı
  • Talep Görselleri